Snickarpartyt

Glad Påsk

Kategori: Allmänt

Påskafton idag, vet inte om jag ens kommer ihåg att vi brukar fira påsk och att vara ensam kändes inge konstigt alls tills andra började göra det till en big deal.. well what to do.. Har hunnit med att städa idag, putsa fönster och tvätta :) var så skönt att kunna hinna med att tvätta även täcken och kuddar så nu känns det fräscht :) Annars har jag sovit ett tag, vet inte varför men har klockan på ringning tidigt även nu när jag är ledig och är dum nog att gå upp.. så blir trött om dagarna och då frestar det med power nap när jag ändå kan ^^ Och så har jag tittat klart på American Horror Story, anledningen till att jag vart osocial på kvällarna som jag hört klagomål på haha.. När jag väl sätter mig in i en serie då äre djupt ;)
Lättskrämd som jag är trodde jag inte att det skulle funka men storyn höll mig kvar, även om den var rätt skum och komplicerad.. men vad nu då? nu lär jag ju hitta en annan serie att sätta in mig i.. filmer har inte samma effekt :)
Men det får nog bli någon film eller så nu, känns lite tidigt att sova redan ;D
Har ingen aning om vad som händer imorgon, beror lite på väder och vind och allt annat .. mja, det återstår att se..Glad påsk på er och harekanin!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: