Snickarpartyt

Godmorgon

Kategori: Allmänt

Har fått höra så mycket positivt om min hårfärg och mina glasögon de senaste dagarna, tack vad glad jag blir :) funderar därmed på att låta håret vara en stund till.. se hur det utvecklar sig.. har dock ett problem, min utväxt börjar komma fram i hårbotten och hur tusan gör jag för att få det i samma färg som det andra nu då när det blivit så mkt färgningar och blekningar hit o dit, kan ju inte bleka det för då blir jag vit och kan ju inte riktigt lägga i en annan färg heller, får suga på den karamellen ett tag..

Igår hade jag namnsdag, blev påmind av min kära familj annars hade jag glömt det eftersom jag har en person nära mig som fyller år den dagen :) Brukar inte fira namnsdagar men de är kul att höra ett grattis ibland hahah :D

Hade sista danslektionen igår kväll.. hade behövt träna mer inför uppvisningen känner jag men vi körde mest popping, jag suger på det så min kropp och hjärna var mest som ett surigt barn som inte får sitt lördagsgodis ^^ så nu blir det att träna mer hemma istället, det känns ju bra när jag får plats att göra ungefär halva rörelserna innan en vägg eller möbel tar emot och att jag får besök av familj i helgen, blir ju ingen träning då = jag kommer vara misslyckad på söndag uppe på scen! men wööörk it göööörl ;D haha

                                             

Kommentarer


Kommentera inlägget här: