Snickarpartyt

Ljus-huvud

Kategori: Allmänt

Vem är motiverad att jobba nu? Inte jag.. har vant mig vid att vara ledig nu, skulle lätt kunna vara ledig minst nån vecka till :D Var lite segt att kliva upp imorse så fick stressa lite, men men .. hann ju med bussen ;)
Sitter och fryser, känns som de snålat och stängt av all värme under tiden de vart ledigt här :( uscha! Kan också ha att göra med regnet på utsidan.. det som vart soligt hela påsken!

Från det ena till det andra.. tycker när jag vaknade imorse att jag kände mig ovanligt ljus i håret.. eller så är det olika ljus.. tycker iallafall det är roligt att jag i vissa kamerainställningar ser riktigt blond ut :D haha vore kul att skrämma familjen som ännu inte sett resultatet och som strängt förbjudit mig till att bli de :P ursäkta den klassiska "täcka ögonen-målningen" men psyko-ögon är inte så vackert :D och de var ju ändå håret jag ville påpeka..

Snart är det iallafall lunch och jag är superhungrig! glömde bort morgonfikat också, typiskt mig! såå de ska bli gott med något i magen :) sen hoppas jag att det fortfarande är aktuellt ikväll att dansa power afro dance med Hero igen.. vi testade ju på det förra veckan och så slut som vi blev ;D på ett bra sätt eftersom det var rätt kul.. Hero sa iaf igår att hon skulle boka in sig då så jag håller tummen för de :) 


                                                                                                

Kommentarer


Kommentera inlägget här: