Snickarpartyt

Önskelista

Kategori: Allmänt

Har fått förfrågan på att skriva ner önskelista tills jag fyller år.. Hur svårt som helst att komma på konkreta saker när jag egentligen mest behöver pengar till hyra, resor som är planerade, språkkurs etc.. Ge mig ett jobb så är jag evigt tacksam ;)

Men iallafall, har skrivit en liten lista, som kan tänkas fyllas på längre fram.. 
Allting kostar ju så mycket pengar också :O


Men Ralph Lauren-parfymen (Nr 1 lr 2) har jag totalt förälskat mig i! den blå har jag fått hem prover på vilket startade det hela.. den luktar fräscht.. NÄSTAN lite åt kill-hållet haha.. men det är nåt med den jag gillar.. Den rosa luktar helt underbart sött och fruktigt, som är så härligt :) (OBS de nya dofterna, tror det finns äldre versioner av dem med)





Body butter har jag tänkt köpa länge nu, omg min hud torkar snart ut till sandpapper haha men har inte tagit mig för att köpa någon än.. är inte så kräsen men tycker om när det luktar fruktgt och gott :) Ni kan ju lukta er till nå bra ;) Det klassiska exemplet är ju de som finns på Body Shop :)



Å väska, blommig.. den finns på Åhléns och tycker den är himla söt, som sommar/festväska :)



House box säsong 5-7, ni vet att jag älskar att titta på House :D har säsongerna på datorn men inget slår boxar, då kan jag titta om och om igen med bra kvalitet! :) har redan de första 4 så måste fylla på samlingen :D





Komplett Vänner-box.. Menar då serien såklart.. (Tydligt att jag gillar serier? haha) Klassiker som alla borde ha hemma och såg nu att även om det är mycket pengar så kan man köpa de på cdon för 549 kr, nedsänkt över halva priset! :O helt galet bra erbjudande så tips till er som också vill ha den :)

Keps.. Åh det är stiligt, tufft.. har inte sett ut någon speciell men har länge pratat om att jag vill ha en keps, mitt enda krav är att det ska vara rak skärm/sreetstuk på den .. annars om ni har någolunda smak och känner till vem jag är så kan ni nog välja ut en helt awesome :D

Solglasögon, även det kanske lite svårt till någon annan men jag älskar solglasögon, väl känt! har många och vill ha ännu fler! :D gillar lite större versioner och pilotisar

Smycken, funkar alltid.. vilken tjej vill inte ha smycken.. älskar armband, halsband, örhängen oavsett färg, form och material.. Det får man aldrig nog av  :)

Det här innebär absolut inget köpkrav bara för att jag fyller år..! Förväntar mig ingenting och av min familj har jag redan fått allt.. men kan ju vara kul att veta vad jag önskar mig och skulle vilja ha just nu :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: