Snickarpartyt

A flower in may

Kategori: Allmänt

Goodmorning!

Trodde verkligen hostan skulle hålla mig vaken hela natten, men har faktiskt sovit rätt bra :) förutom de få gånger jag vaknat, vilket jag gör rätt ofta nuförtiden..tror det beror på stress

Kom på imorse att jag glömt laga mat till idag, så snabbt upp och på med spisen.. hahah äsch får fan äta nudlar till lunch idag ^^ har ändå ingen matlust
Idag kommer internationella skidnånting hit och det är tydligen jättehype och allt måste vara perfekt för dem, stod och putsade whiteboardtavlan igår tills den verkligen glänste, ställde upp bord och stolar etc i konferensrummet.. I eftermiddag ska det vara nå möte där som vi skulle åskåda vilket kan innebära att jag missar dansen :/ får inte hända! kul dessutom att sitta där och snörvla och hosta.. de kommer ju bli galna på mig :P

Är alltså tänkt att jag ska vara med på dansen ikväll, får väl se hur det funkar.. om jag känner att det inte går får jag väl gå åt sidan :) näst sista gången nu! kanske forever

Jag har även köpt majblomma idag, för att hjälpa barn till de som jobbar här, känner på mig att det säkert blir nån mer innan dagen är slut eftersom de finns några som säljer ^^  de är rätt söta iår faktiskt :)




Dessutom, iofs när jag väl fått lite längd på skiten, har jag nu önskemål och viljan att klippa av mitt hår igen.. det ser så mycket bättre ut kort har jag kommit på.. och för att slippa locka det varje dag så äre nog enda sättet, men jag är lite osäker med, långt hår är ju bra mycke roligare..det får helt enkelt bli en liten funderare :)

Nej om man skulle jobba lite kanske? :D hehe

Kommentarer


Kommentera inlägget här: