Snickarpartyt

We are young

Kategori: Allmänt

Godmorgon!

Har inte insett förrän långt in i mina rutiner imorse att det är fredag idag! weeey, helg igen :) ska bli skönt faktiskt men jag börjar ändå samla på mig energi från veckans förkylning så det vore ju kul med lite hålligång. Som bakgrundsljud varje morgon har jag vakna med the voice, reagerade på hur oerhört vad jag känner igen mig i Izabellas version av en typisk fredag.. Sitta hemma ensam, frossa i god mat, sötsaker och titta på film, tv etc utan att orka ta sig för till att göra mer. det läskiga är ju ändå att man trivs med det oftast ^^ kan ju inte bara vara jag som känner mig så där typiskt fredagstrött och slut fredagskvällar, finns ju ingen energi till mer.. men blir lite rädd när jag tänker på det, 21 år ensam fredag är ord som ekar i huvudet.. hjälp vad patetiskt. mys eller aktiviteter med par eller vara ensam, that's my life just nu ^^

Aja, har nu landat på praktiken igen, även om jag inte har några planer för heeeela helgen så känner jag mig ändå pepp på ledighet så jag kan knappt vänta till klockan blir 5 och jag får gå hem (härligt rim det där) :D
hoppas tiden går snabbt.. känner mig lite mjukis idag ändå så bjuder på lite skön fredagsmusik som håller mig vaken denna morgon..ber dock om ursäkt för att alla fuck och bullshit är reducerade i deuces ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: