Snickarpartyt

Det jag gjorde..

Kategori: Allmänt

Är en del som reagerat och frågat mig om de jag skrev på fb då jag sa att jag skämde ut mig för Faluns befolkning.. orkar inte skriva om hela tiden på telefonen vad det egentligen gällde, hatar att skriva med touch ^^ Men så här ligger det till iaf..

Jag klev av bussen i centrum, kom från dansstudion och då fastnar min vante i spännet på väskan som håller axelremmen ni vet, det gör den väldigt ofta men just idag lossnade de där spännet så väskan ramlar ner på marken, ut rullar min vattenflaska och jag får jaga den.. När jag får tag på den tappar jag istället vantarna på marken och automatiskt stoppar jag in flaskan i munnen för att få händerna fria att plocka upp dem.. Inser snart vad jag nyss gjort - stoppat in en flaska i munnen som några sekunder innan legat och myst på marken, som massor av folk går på om dagarna, uääääk! Det leder till att jag börja spotta hysteriskt utan att tänka mig för.. går sen vidare men kommer snart på att vantarna ligger kvar på backen så jag måste gå och hämta dem, där på bussar som ännu inte åkt sitter folk och skrattar åt mig.. pinsamt!

Suckar djupt och går vidare för att köpa bananer på Hemköp innan träningen eftersom jag inte ätit under dagen, även därinne lyckas jag med något så genialt som att bryta av bananer på mitten då jag skulle bryta loss ett par från en stor klase.. grattis!

Det var allt, kanske inte låter så illa eller pinsamt men just då ville jag mest hem och krypa in under täcket :P

Kommentarer

  • Skabbtigern säger:

    Skulle hemskt gärna varit med när du bröt bananen på mitten.

    2012-02-20 | 11:58:06
  • Nina säger:

    Det fick bägaren att rinna över ;)

    2012-02-20 | 12:47:02

Kommentera inlägget här: