Snickarpartyt

Fläskkotletter

Kategori: Allmänt

Tror ni inte att tanten inte svarade då.. jäkla shit! ska ta ett snack med min handläggare imorgon tror jag.. Var istället iväg och tränade.. sprang mer idag och kände hur benen blev tyngre än nånsin ^^ men jag kämpade så hårt ja kunde :)
Fick meddelande på vägen hem att jag ska ringa och boka praktikintervju nästa vecka, en hel vecka dit men tydligen är de intresserade så det kanske hinner ge mig mer tid att läsa på om redovisning och ekonomi :P impa lite när det väl är dags ;)

Har haft himla tråkigt under kvällen och håller på att skriva personliga brev hit och dit, det måste vara det svåraste som finns att skriva.. ännu värre nu när syster och magnus säkert kommer läsa det (snälla don't) haha.. men har jag tur ger det mig sommarjobb :)

Till mat blev det fläskkotletter som pappa "tvingade" på mig några veckor sen, nej det gjorde han inte men jag var anti och sa att de inte skulle bli gott men man ska alltid lyssna på sina föräldrar för tillsammans med sallad, sparris och champinjoner i grillpannan så blev det superbt! :D grillpannan måste nog vara det bästa ja fått på länge.. investera en sådan ni alla, extra bra att den jag har är i gjutjärn :)
Så nu sitter jag här.. uttråkad och ensam, svär över allt och tittar på tv ^^ Väntar på att det ska bli sovdags.. imorgon ska jag antagligen till Uppsala! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: