Snickarpartyt

Glädjeämnen

Kategori: Allmänt

Så vad har jag gjort idag förutom att skämma ut mig?

Började dagen med en tur på kupolen där jag träffade Hero, hittade jättefina örhängen :) :) gick runt med henne där tills jag var tvungen att gå till bussen för att åka till Falun.. Vet ni förresten att jag råkade ut för biljettkontroll hela två gånger idag, som att det skulle vara fler som åker olagligt på en söndag ^^ men men, hur som helst så var jag lite nervös att jag missade mycke eftersom jag inte var närvarande förra danslektionen, men med lite övning ska det nog ta sig :) Kul att dansa

När jag kom tillbaka till Borlänge så tränade jag ett tag, blev trött! men i veckan när bussarna går bättre ska jag ta ut mig ännu mer, dags att öka tempot nu när jag kommit igång så bra.. :) så att jag kan få se resultat nångång ^^
Såg en katt i en bil idag som var lös, skrattade inombords för att den såg så dum ut, slutade skratta när jag tänkte på vad som skulle kunna hända om de krockade..
Skrattade även inombords på gymmet åt en tjej som brukar vara där, hon är jättesöt, liten och blond :) men hon springer väldigt flummigt, lite kul att stå på en crosstrainer bakom banden och titta på henne, förlåt man får inte vara dum men som sagt, hon är söt.. och väldigt smal.. ska nog börja springa mer ^^
En annan tjej hade på sig ljuslila leggings med tofsar på, i kombo med grå, höga stövlar.. high fashion! även ett inombordsfniss kom fram där :P

Åkte sedan hem och slängde mig på sängen, lite seg efter dagen men det får man vara! kokade precis nudlar men till skillnad mot innan så kunde jag fnissa så högt jag ville åt de.. en viss nudelhistoria gör sig påmind, haha :)

Jag tittar inte på Big Brother ikväll, men varför behöver man det när man har facebook? hoho där får man uppdateringar om vad som sker och hur skandalöst det är ;) ska man orka sig på att titta på Dirty Dancing kanske? classic! men nja, känner inte för det riktigt så får se vad som blir av de sista timmarna på den här helgen..  

Harekanin!

                        

Kommentarer


Kommentera inlägget här: