Snickarpartyt

Goddagens

Kategori: Allmänt


De jag behöver få tag på svarar fortfarande inte i telefon, frustrerande.. jag vet inte hur mkt mer jag orkar, snart ger jag upp.. det händer ju nada!
Det blev lite ensamt att komma tillbaka upp till Borlänge efter att ha spenderat så många dagar med familjen runt sig, men tur nog hade jag sällskap till kvällen att se fram emot.. Hann lagom kolla klart på biggest loser innan Andreas hämtade mig. Det var som vanligt, känns bra när man är där men så fort man kommer hem fylls man med tomrum igen..tänkte hålla mig vaken men somnade när jag kom hem imorse några timmar.
Är fullt med papper som ska ordnas just nu så har sorterat dem lite, ska skicka iväg ett par idag och måste skicka in mejl till af och då kan jag riva några till.. resten är ersättningspapper som jag måste vänta med tills nästa månad .. ingen "inkomst" nu i februari heller alltsåå, great 8-)
ringt runt men som sagt svarar inte så nu har jag lämnat massa meddelanden överallt, får se när/om de ringer upp moi

Är huuungrig och supertörstig så det ska jag ta tag i nu innan jag ska till Falun och dansa, har faktiskt ingen lust med det idag..vill bara gräva ner mig i sandlådan utanför.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: