Snickarpartyt

Oj..

Kategori: Allmänt

Såg att de inlägg jag skrivit de senaste dagarna inte har publicerats.. så inte mitt fel att uppdateringen vart dålig haha..
Är sur på min dator just nu, har försökt få iväg ett viktigt mejl hur länge som helst nu och den bara lägger ner.. finally! så gick det precis..
Kom tillbaka till Borlänge imorse efter att ha vart hemma i Möklinta ett par dagar med katterna och pappa :) är mysigt och välbehövligt att komma ifrån allt ibland, speciellt nu..
Men åkte tillbaka idag, för i eftermiddag ska jag till Falun och dansa, försökte öva lite hemma med större golv men gav snabbt upp eftersom Sixten, systers katt hoppade på mina ben heeeela tiden ^^ tappade lusten då hehe.. Kanske att jag hittar något typ av usb.-minne så jag kan få tag på remixen på dansstudion idag :) vore ju bra att ha så man kan träna hemma.. bli bäst ;)

Nu ska jag hoppa in i duschen

Hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: