Snickarpartyt

Onsdag 8 februari

Kategori: Allmänt

Har känt mig näst intill sjuk idag.. har plågats av huvudvärk hela dagen som verkligen inte har släppt heller, trots tabletter, vatten, mat och sömn.. sjukt jobbigt :/
Var ändå iväg på ett body pump pass tillsammans med Hero ..denna gången klarade vi hela passet ut trots träningsvärk ^^ så nu har musklerna fått sig en genomkörare.. lite mer vikter på nästa gång :) efter det gick vi till löpbanden en stund, alla var inte lediga så en kille hamnade på bandet emellan oss.. Det var roligt eftersom Hero och jag pratade med varandra så kom han snabbt in i vårt samtal om amerikansk krigspolitik ^^ haha..Det första han säger är "brukar ni komma hit ofta eller?" hahaha jag höll på att dö av skratt inombords, förknippar de orden med en sjabbig raggningsreplik som dras ute på sunkiga krogar.. speciellt när man inleder ett samtal med den frasen vill säga.. höll mig lyckligtvis för skratt och fick till ett normalt samtal tills strax efter då Hero la fram att när, observera när och inte om, hon blir president i USA så ska hon utrota killar... Hans reaktion på vad hon sa var så kul, han höll på att ramla av bandet..vi hann även med ett missförstånd om orden "invandrare" och "invånare" innan han skröt lite om sin flickvän och drog sig vidare..

Nej nu ska jag göra nånting, är rastlös i kroppen.. ni får ha det bra :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: