Snickarpartyt

Återhämtad

Kategori: Allmänt

Hej hopp!

glömmer bort att den här bloggen existerar from time to time.. först när jag sitter med saker som måste göras som jag inte vill göra då jag kommer på den.. inte riktigt så illa men håller faktiskt på att försöka få ihop pm-uppgiften som ska lämnas in imorgon, det går inge vidare..
Ska även upp tidigt imorgon vilket innebär att jag behöver sova nu men det går ju inte förrän jag är klar..

Helgen är iallafall snart slut, känns ju lite surt men skönt är att jag nu börjar må klart mycket bättre från förkylningen jag åkte på.. idag var enda problemet på dansen att min näsa rann hela tiden haha ^^ men min hals har känts bra så jag tog en vända till gymmet när jag kom tillbaka till borlänge, hallelujah :P nu ska jag kasta undan allt jag låtit mig "tröstäta" under dagarna jag vart hängig..
Det var sån perfekt stämning på gymmet, ni vet då det är ganska lite folk och de som finns där sköter sitt och alla flåsar på.. typ ensamt i omklädningsrummen och minimalt med tjatter..lugnt och skönt helt enkelt med plats för alla :)
fast fick sån sjuk kramp i mina vader på löpbandet, det gjorde verkligen helt groteskt ont i dem .. vet inte om de var stelhet eller vad det var, klarade ju dansen utan problem och hade ju gått bra nån kvart på bandet också innan men iallafall, var tvungen att kliva av..stretchade dem och tränade styrka istället, försökte gå tillbaka till bandet senare men det gjorde fortfarande ont så fick bli en kort tur på crosstrainern, min värsta fiende innan jag tog mig hem.. hoppas det har lagt sig till imorgon :)

Kul inlägg om mina krämpor^^ bjuder på det.. det händer inget i mitt liv just nu, allt står still ..it kind of sucks till och med..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: