Snickarpartyt

Far from home

Kategori: Allmänt

Hej!

idag tänkte jag att jag skulle gå upp tidigt, för att jag har så mycket att göra.. snoozar fortfarande två jävla timmar så nej så blev det inte.. gick upp och duschade sen så somnade jag ytterligare ett par timmar.. seriöst.. hur kan man vara så trött?
Skulle iväg och handla och förstod att det blåste mycket ute, hördes liksom på ljudet men passade på när solen ändå lös.. sen när jag kommit ungefär halva vägen till affären så ser jag verkligen den gråa väggen med snö komma mot mig och vilket kaos de blev! typ alla "sprang" dvs kämpade sig in genom dörrarna på hemköp..  var massa snö och så mkt blåst att man knappt kom framåt.. hehe..
Var något bättre när jag kom ut igen så gick hemåt iaf.. har redan förlorat fyra timmar på mitt dagsschema ^^ Så har pysslat hemma, ska till bussen/tåget om typ 45 minuter.. kommer inte ha axlar kvar, eller ben heller för den delen.. har enorm träningsvärk i mina ben, rumpa och bröstmuskler idag.. skriker lite varje gång jag måste böja mig ner haha.. men det jag ville säga var att min packning är tung ^^

Bestämt mig dock för att byta om och sminka mig hos johanna innan vi ska på middag och festen.. ansiktet kommer vara rätt förstört då jag väl kommer fram till tåget, tydligen äre rätt mkt snö i sala/västerås med.. där spar jag ju lite tid!
Nu ska jag packa ner datorn och sedan ska jag leta kläder tills idag/ikväll.. lycka till då! hehe.. ni får ha en bra fredag! :)

Harekanin!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: