Snickarpartyt

Gott nytt år

Kategori: Allmänt

Godkväll!
Har missat att uppdatera flera dagar nu igen.. hela julen och nyår..
Men för att uppdatera lite om det så har jag haft en bra jul med syster och pappa hemma i byn, åkte in en sväng till Avesta innan jag och syster åkte till tumba på annandagen.. lagom till stormen som drog in, hade varken ström eller vatten hemma i möklinta så det var inte så uppskattat att inte kunna duscha den morgonen må jag säga ^^ mamma hade inte heller ström så vi spenderade dagen i Kungens Kurva.. Käkade massa pizza på Pizza hut, shoppade och tittade på bio.. såg in time vilket jag hört en del negativt om men jag tyckte filmen var grym :D

Åkte tillbaka till Möklinta på tisdagen och stannade där ett par dagar till för att plugga i lugn och ro innan jag åkte tillbaka till Borlänge igen till nyår..

Hade ett riktigt kul nyår hemma hos Elisa och Edvin med massa härliga människor! :) så det kändes bra att för en gångs skull ha ett lyckat nyår :) tack för det<3

Igår mådde man väl inte toppenbra ;) men så får det vara hehe :D tog mig igenom några filmer och sov länge.. men jag träffade även Richard och löste ekonomiuppgiften, så det är skönt att ha den uträknad! nu äre bara småfix kvar innan den ska lämnas in :) awesome..
Idag har jag inte gjort nå vettigt alls, var ut en sväng för att få frisk luft men annars har jag tyngts ner av dryga känslor och huvudvärk deluxe..
Kan ha med mina knepiga drömmar att göra men har känt sån sjuk saknad och ensamhet hela dagen.. inte så att jag tycker synd om mig själv, nästan tvärtom men med jämna mellanrum stannar allt annat upp i min hjärna och så försöker jag förstå vitsen med att dra alla dessa lögner och hur man kan behandla en annan person på det viset som jag blivit.. it sucks, kommer hata mig själv om jag tillåter att en sån grej ska behöva påverka mitt liv.. Man får väl ta en dag i taget och låta tiden läka alla sår som det sägs, orkar inte känna så här längre..vill inte vara förstörd :/

Har nyss pratat en stund i telefon med Jonas, han vet hur han ska hålla humöret uppe iaf :) har tänkt på att nu när han flyttar från Möklinta äre inte många kvar där från den gamla goda tiden..byn kommer gå under utan oss ;)
Nej en lång varm dusch nu (förlåt grannar) sen ska jag krypa ner i sängen.. skola imorgon, tillbaka till verkligheten och slut på ledigheten ^^

Godnatt

Bjuder på en del bilder från nyår :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: