Snickarpartyt

Heartless

Kategori: Allmänt

Blev inte riktigt de planer jag tänkt mig för idag.. Åkte in till stan och skrev ut papperna, kom på när jag lagt de på brevlådan att jag antagligen behöver ett extra frimärke så jag får väl skicka om dom.. segt..
Blev inte att träffa Hero eftersom hon var upptagen med annat, men vi ska försöka träffas senare i veckan istället :)
Har suttit vid tvn annars mest idag, pluggat lite ekonomi.. om en stund kommer pappa och då ska vi till falun för att möta upp Mathias, yep.. its true.. lämna hans saker och hämta nyckeln, sjukt splittrade känslor över det och jag är mest orolig för hur jag kommer att reagera.. troligtvis en hel del tårar efteråt och en fruktansvärd huvudvärk pga all stress och alla tankar inför det..
Pappa ska sova här med i och med att han jobbat över så får iofs sällskap, kan ju vara skönt.. hoppas jag, synd om honom om jag blir alltför ledsen eller arg över att mötas ^^

Ska försöka få i mig nåt att äta, de två senaste dagarna har det vart lite av lägsta prioritet.. börjar bli ganska hungrig heh..

Om jag överlever vilket kan bli antagligen bland den värsta kvällen på länge, så hör jag av mig mer imorgon.. Eller så känner jag väldig lättnad och allt vänder till det bättre..hur som helst..
herråå

Kommentarer


Kommentera inlägget här: