Snickarpartyt

Lemon tree

Kategori: Allmänt

Hej o hå

Dagen har gått ganska snabbt ändå.. haft föreläsning i ekonomistyrning, vi halva gruppen som läser nåt extra poäng på kursen.. har ju läst en hel kurs ekonomistyrning så det vore ju orimligt att jag inte skulle hängt med ^^
Efteråt drog jag till gymmet, fick verkligen slita mig dit men det är ju som det alltid är, att det känns bra när man väl är där.. bestämde mig för att gå in ganska hårt och trött blev jag.. kommer säkert ha träningsvärk imorgon också..Träffade på Hero där med :) Hon skulle på nå pass, vi kanske ska träffas imorgon och då kanske vi ska passa på att ta en träningsvända tillsammans också.. vore kul med träningsbuddy :)

På vägen hem gick jag förbi Hemköp och hämtade ut mitt paket som låg på posten, lite lukta gott grejer som jag har saknat hemma.. nu kan jag känna mig fräsch igen :) 

                                 
Body butter med doften "Clementine Crush"
Två flaskor med kroppsvatten/body splash med dofterna "Rasberry Juice" Samt "Peach & Apricot"
Och ett par gratisprover, nån parfym och en sjögräskräm

Allt luktar hur gott som helst, och det kanske är ganska tydligt att jag gillar fruktiga dofter? :) hehe, speciellt den blandningen mellan citrusdofter och lite sötare.. Så nu kan jag lukta gott! förhoppningsvis tycker andra det också

Just nu håller jag på och tittar på Sveriges Mästerkock, all mat ser så god ut..Efter det ska jag sätta mig ett tag och plugga till ekonomitentan.. det förstör ju kvällen/dagen ganska rejält.. även om känslan inuti redan förstört en hel del..

Harekanin

Kommentarer


Kommentera inlägget här: