Snickarpartyt

Living for the weekend

Kategori: Allmänt

Försöker packa inför helgen.. går inge vidare, hittar inge bra att ha på mig och med alla böcker, dator, dricka som ska med så kommer jag ha hur mkt som helst att bära! :( blä!
Men imorgon åker jag iallafall till Sala, ska träffa flickorna.. vi har bokat bord på restaurang sen ska vi på födelsedagsfest hos fröken melins polers.. ska bli kul att träffa nytt folk :)
På lördag åker jag till Möklinta och stannar där över helgen, blir nog lugnast i och med allt plugg jag har.. Fick veta idag att vi inte klarade PM-uppgiften, grattis extra mkt jobb!

Annars idag har jag vart i Falun en sväng, träffade Mathias igen och bytte tillbaka nycklarna.. kändes lite mer den här gången, men vill inte sätta mig i den situationen igen och jag känner mig fortfarande oerhört sviken..Aja, Åkte sedan tillbaka till Borlänge, hann med en sväng på systemet innan jag åkte till skolan för att ha föreläsning.. gick igenom PMet som typ halva klassen inte klarat och sen repeterade vi lite kalkylering inför tentan.. Efter skolan, som jag slutade en timme tidigare, wiho :) så åkte jag ner på stan och tog ett träningspass tillsammans med Hero igen :) Hon tar verkligen slut på mig haha.. kämpade sönder våra ben och bröstmuskler idag.. kommer kännas imorgon kan jag looova! ^^

Ikväll har jag sjukt mkt att göra, förutom packningen så måste jag diska, städa, plugga och helst komma i säng tidigt.. det ultimata vore att hinna skriva klart affärsplanen så jag slapp släpa datorn till sala :)

Harekanin!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: