Snickarpartyt

You can hate but never break me

Kategori: Allmänt

Söndag idag, vilket innebär att ännu en helg har gått.. den här helgen har vart bra för min oroliga själ :) hehe.. Kom iväg till Sala i fredags, tåget var till och med i tid ;) Lovisa mötte upp mig på stationen och sen åkte vi till Johanna för att fixa iordning oss..senare kom Saz också :) Hon hade med sig jelloshots i oerhört stora plastmuggar så de var lite småkämpigt att svepa dem hehe..
Det var en kul kväll :) var ner och åt god mat på Lindströms och livade upp hela restaurangen ^^ sedan tog vi oss till festen vi var bjudna till.. johannas polers och annat nytt folk som var där..vi sjöng massa singstar och lekte runt med en flaska grädde (från shotsen) haha.. populärt!
Senare drog vi vidare till folktomma statt men vi röjde dansgolvet ändå :) tills vi drog vidare hem till Johanna för "efterfest" med tjejmiddagsfrågor och allmänt tjöt..när folket gått hem kröp vi ner och sov..

I lördags klev vi ändå upp rätt tidigt, Lovisa var väl först upp runt kvart över 9 lr så :P Vi spelade tvspel ett tag innan vi åkte ut och käkade pizza..mums :)
Sedan kom pappa och hämtade mig, åkte med honom hem till Möklinta.. satt och skrev lite på uppsatsen som ska in idag..hjälp!
Blev sen tillfrågad om jag ville följa med på bio tillsammans med Erik, Johanna och Johan så jag åkte in till Sala igen, där pojkarna hämtade upp oss och vi åkte vidare till västerås :) Satt på donken en sväng innan filmen, the darkest hour 3d.. lite spännande kanske men nja, har sett bättre filmer :) hehe.. men det var trevligt ändå..

Sov rätt direkt efter jag kommit hem igen, hade lite sömn att ta igen :)
Idag ska jag först och främst skriva klart uppsatsen, sedan ska jag förbereda lite inför imorgon.. Visste inte att Sala hade så mycket gott i sig och så sköna människor :D nästan så att man inte vill tillbaka hem till dalarna ^^ kanske är det här mitt hem ändå?


Kommentarer


Kommentera inlägget här: