Snickarpartyt

Watch the throne

Kategori: Allmänt

Hej på er!

Försöker ta ork till mig att skriva den sista PMuppgiften, det allra sista (förhoppningsvis) som ska göras i skolan innan den är ööööver.. lämnar sen min trygghetszon ^^
Men har tyvärr inte mkt till ork eller motivation just nu, känner att förkylningen smyger sig på ännu mer och jag har en strid med min kropp och immunförsvar.. jag ska minsann vinna den kampen! ;) vill inte bli sjuk :( Huvudvärken och segheten säger dock något annat..

Sitter istället och väntar på att klockan ska bli 21.00.. Start för House ikväll! hur great är inte det :) har längtat efter nya avsnitt att titta på nu när jag kommit ikapp med de andra säsongerna..så då är nina bänkad framför tvn ;)

För typ första gången ikväll fick jag nytta också av skräpmejl.. haha, från sån biljettköpssida på Internet som snällt meddelade mig om att Kanye West och Jay-Z spelar i Globen den 29e maj.. JAG VILL GÅÅ! så letar lite fler intresserade, någon? :) Måste såklart leta utrymme för det i min budget, nu jävlar måste jag ha ett jobb!! Jag som senast för en liten stund sen pratade med mamma om att jag ville prioritera dansen nu i fattighetens tider och då hon sa att man kan inte prioritera bort sig själv för mycket heller, vilket är mycket sant :) frågan är, vad vill jag mest.. dans en termin eller en kväll med kanye? faktiskt riktigt svårt beslut för mig och min besatthet (A)

Ska direkt lägga upp en annons på blocket och sälja av lite böcker..någon som vill köpa skolböcker, eller kläder kanske? har en hel garderob full med fina plagg som jag aldrig använder ^^ har sagt det förr och säger det igen, många bäckar små ;)
    

                                      

Kommentarer


Kommentera inlägget här: