Snickarpartyt

Don't give up, you will make it!

Kategori: Allmänt

Hej!

Sitter och våndas över att lägenheten ser ut som ett världskrig och hur mycket det är kvar att göra i skolan.. Även fast jag fick in första PM uppgiften igår har jag satt upp ett mål att hinna skriva klart min marknadsplan innan helgen är slut..vilket är ganska mycket jobb :/ men det är för att jag ska hinna plugga till tentan och hinna skriva kommande uppgifter.. tycker jag gör så gott jag kan, ändå går inte en dag förbi utan att jag sitter och grinar för att jag inte vet vart jag ska göra av mig själv.. ^^
Ska se till att komma ur skolan så snart jag kan och en del på vägen är att boka in tid med en jobbcoach som jag har på G.. plis plis plis håll tummarna att de gör nån nytta!

Igår var jag i Falun och spenderade dagen med Elisa, var tänkt att fler skulle dit men alla var tydligen upptagna så det blev bara jag och hon..vi sjöng, pratade och dansade :) kul vare, sen bjöd Elisa och Edvin mig på mat..supergulligt och väldigt gott vare :)
Åkte hem och pluggade och slocknade utmattad i sängen.. 

Kommentarer

  • Elisa säger:

    Yes you will make it :) Du måste komma ihåg det :) Hoppas det går bra med din jobbcoach :) Jobb skulle ju sitta fint :D

    2012-01-05 | 22:37:31

Kommentera inlägget här: