Snickarpartyt

Maximal crazy

Kategori: Allmänt

Usch nåt äckligt hände mig nyss.. har ingen direkt aning om varför och har inte känt så på flera år.. eller det var iallafall väldigt längesen..nästan lite som panikångest eller något :/
Sitter och skriver på uppsatsen och helt plötsligt börjar det krypa i hela kroppen på mig, gör riktigt ont i armen och typ uppe vid skulderbladet.. hypokondriker som jag är får jag alltid för mig att det är hjärtinfarkt och en känsla sätter in i kroppen.. jag är stensäker på att jag kommer att falla pladask ner på golvet, sluta andas.. Vilket gör det sjukt svårt att faktiskt andas vilket leder till att jag börjar hyperventilera..

Skönt nog har jag lärt mig knep med tiden som får mig att lugna ner kroppen och ikväll nu gick det ganska snabbt över med lite musik och djupa andetag :) Så pappi slapp paniksamtal som ofta inträffade när jag var mindre och hade såna här känslor återkommande.. ;D ^^
Men själva känslan, hjärnan som är så säker på att man ska kollapsa är så äcklig, jag vet inte ens varför jag fick de nu, satt ju bara och skrev :O knasigt..aja, nu är jag mig själv igen och de känns helt okej :)

Men ja, vad har ni för er denna fredag då? roligare än mig borde ni minsann ha :) hehe.. har suttit med uppsatsen nästan hela dagen, men har fått sjukt mkt gjort på den vilket är skönt.. har dock ändå massor kvar men Rom byggdes ju inte på en dag, right ^^ ska väl återgå till den nu innan jag antagligen slänger mig i sängen en stund sen och tittar på nåt skojs på tvn innan jag somnar :)

Vill på tal om nåt helt annat ha en liten mops :D dom är så sjukt söta och jag har alltid blivit utskrattad under alla år när jag pratat om de hehe :D men tänk vad gulligt att ha en sån springandes hemma.. sådan hund, sådan matte ;)

                                      

Kommentarer

  • elisa säger:

    De är så sjuukt söta!:-D

    2012-01-07 | 23:55:51

Kommentera inlägget här: