Snickarpartyt

Alive

Kategori: Allmänt

Godkväll på er!
Känner nu hur trött jag blev när jag la mig i sängen.. ska snart sova och ladda för ännu en praktikdag imorgon, blir utmaning med en hel vecka, nu blir det på riktigt ^^

I fredags fick jag massor av beröm för mitt flitiga arbete där :) det var kul, var även lite slappdag eftersom de var så många iväg inför vasaloppet så fick sluta nån timme tidigare, låt det inte bli någon vana Nina! säger hon till mig hehe.. :P Pappa kom och hämtade mig i Falun så åkte med honom hem till Möklinta, var kul när han fått låna hem en sån grej man sätter i cigarettuttaget i bilen och går på frekvens, så att bilen låter som en sportbil.. även om det inte riktigt fungerade som det skulle fick man höra det lite iallafall.. inte varje dag en prius låter så ;)
Väl hemma kom snart även Jennie och Magnus så vi mös framför tvn resten av kvällen, alla var ganska trötta efter veckan :)
Dagen efter, igår alltså så åkte vi till Tumba för att fira mormors födelsedag och träffa mamma osv.. massa god mat, tårta och fikabröd :) det höll i sig även till idag då vi var upp till mormor och morfar igen, i och med att det egentligen är idag som hon fyller :) jag var sedan tvungen att åka hem, det var tungt idag..det var nåt i kroppen som skrek att jag inte ville därifrån :/ men måste jobba imorgon så what to do.. Det verkar dock som att hela gänget kommer upp hit i slutet av april och tittar på vår dansuppvisning, det vore hur kul som helst :D då har jag något att träna för, så att jag kan visa upp vad jag kan ;)
Igår började vi även prata om konserter, spelningar och lite så.. biljetter överlag och helt plötsligt så har vi köpt biljetter till Summerburst i Stockholm och Kanye West & Jay-Z's spelning nere i Malmö.. helt galet! Åh så roligt det ska bli! :D nu inväntar jag bara att det ska bokas en Londonresa.. kulkulkul! :) Såå nu är jag riktigt nöjd, de är rätt sammanhängande också, ett par veckor emellan så det blir mycke kul saker på en gång hehe :D





Tänk vad underbart, sommar,  massa folk och glad härlig stämning och bara leva ut till musik! blir ni inte bra sugna? :) :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: