Snickarpartyt

Ny vecka

Kategori: Allmänt

Ännu en helg har gått. Åkte till Stockholm i fredags efter jobbet och har under helgen fått umgåtts med min fina familj :) firat morfars födelsedag med god mat, tårta och gigantiskt paket hoho..Och i fredags fick vi för oss spontant att baka mini-donuts, de blev mycke gott :D
Åkte hem tidigt igår morse för att hinna upp till Falun och dansa. Försenat tåg och stress med ärenden men jag hann :) Blev helt slut av danspasset, måste börja träna igen! så fort som jag investerat nya skor och vågar mig ut med tån som ännu inte riktigt är hel. dumt att chansa och så blir det värre. tror dans får vara det mest ansträngande för den just nu, åtminstone kanske någon vecka till. 
Under kvällen så rensade jag ur lite skräp hemma. finns oändligt av det! men så dök laddaren till systemkameran upp, som jag har letat efter den! var på väg att beställa ny förra veckan då jag trodde den åkt med mathias grejer då vi bröt upp för ett år sen, så länge har jag alltså letat efter den! helt lycklig blev jag :D haha..missade ju chansen till höstbilder så det får bli vinterbilder istället ;)
 
Har sån lust att vinter/julpynta lägenheten och göra en ordentlig storstädning! vilket kommer ta säkert större delen av min fritid den här veckan. Får ju besök i helgen så då vill jag att det ska vara fint :) kanske inte juligt redan då, men finstädat i alla fall :D
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: