Snickarpartyt

Godmorgon!

Kategori: Allmänt

 
Slogs av hur mörkt det var ute när jag gick hemifrån imorse.. har inte insett det förrän nu att det faktiskt blir mörkare ganska snabbt. Inget som stör mig riktigt än då jag kan tycka det är mysigt men jag antar att jag hinner ändra mig innan våren är här igen ;)
 
Helgen har som vanligt sprungit förbi! har ingen aning om vad jag gjort riktigt. Inte mycket eftersom jag fokuserat på att friskna till ordentligt. Vilket jag tycker att jag gjort lyckligtvis :D förutom hosta (som höll mig vaken 4 av 6 timmar  i natt) så känner jag mig faktiskt kry. yay! 
Var med och dansade igår, vi bestämde kläder och scenplaceringar så nu känns det nära uppvisning minsann :D hoppas att jag hinner få ihop kläderna bra och hinner gå ner ett par kilon innan dess, annars kommer jag då inte känna mig bekväm med utstyrseln! Budade på en jacka igår som jag tänkt använda på uppvisningen och vann. 100 kronish inkl. frakt. kändes väl rimligt då eftersom jag inte känner någon som har en att låna ut. Hoppas den passar! lite osäker med storleken.
 
Sista jobbeckan nu innan semester! Tänk att om en vecka sitter jag (förhoppningsvis) och njuter av sol och värme tillsammans med syster och matte. Min dröm är att kunna öva dans på stranden ;) well.. lite drygt kanske. 
Har jättemycket att hinna med på kvällarna den här veckan så egentligen har jag bara måndag och tisdag på mig att packa :o det är galet lite! försökte börja igår och kom på att jag glömt bort hur svårt det kan vara att välja ut rätt kläder, få med sig alla nödvändigheter etc..Passet ligger i alla fall i väskan så det känns viktigast ;) 
onsdag & torsdag så är det dans som gäller, superkul :D och på fredag åker jag till västkusten direkt efter jobbet. 
Däremellan ska jag hinna växla pengar också. Och eventuellt träffa pappa som vi pratade om sist vi sågs. Tyvärr är han ledig måndag och tisdag då jag har tid vilket är lite surt ^^ Får se hur allt går ihop sig
 
Längtar till Rhodos! :D
 
 
 
 

Kommentarer

  • Elisa säger:

    Mysigt att dansa på stranden! :D Du får köra det som träning varje morgon innan alla vaknar hehe! :D Det såg ut som det var väldigt vackert väder på kreta den här veckan i alla fall så då kommer ni nog också få solsken! :D Vill se dina nya fina skor i ett inlägg btw! :D

    Svar: Ja haha :) fast så tidigt orkar jag inte gå upp på semestern ;) Ja det har vart fint väder den här veckan på Rhodos med, ser ut att vända till helgen för några dar.. men man vet aldrig, det kan ändras! Ja jag kanske lägger upp ett inlägg med skorna senare, annars får du se dom ikväll, tänkte försöka dansa med dom lite kanske :) haha
    Nina

    2012-10-16 | 11:05:39
    Bloggadress: http://allinlife.blogg.se

Kommentera inlägget här: