Snickarpartyt

Shopping

Kategori: Allmänt

Hemma från kupolen, var mycket folk men inte så mycket som vi trodde faktiskt.. det enda stället som var riktigt fullt var donken då alla skulle käka mat samtidigt hehe ^^
Elisa hittade sina julklappar ganska snabbt och smidigt :) Mycket fint det hon köpte.. själv så la jag lite pengar på ett parfymkit som luktade så jättegott! Tänkte passa på när det ändå är julpriser (A) :) Var inge mycke pengar det handlar om.. en liten julklapp till mig själv ser jag det som.. sen köpte jag en foundation, behövs plus att den andra jag har är en aning för mörk för mig när jag inte går med halsduk eller polotröjor ^^ haha vilket jag aldrig gör typ :P
Så jag gick tillbaka till nivea igen, efter alla olika sorter jag testat så är det nog det jag gillar bäst :)

Nu ska jag titta igenom lite saker som ska med till göteborg :)


Kommentarer

  • Elisa säger:

    Parfymen luktade sjukt gott :O Och den är du värd =)

    2009-12-21 | 19:29:29
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/
  • Nina säger:

    Ja det gjorde den :D tack så mkt ;D

    2009-12-21 | 20:52:58

Kommentera inlägget här: