Snickarpartyt

Ännu mer onsdag

Kategori: Allmänt

Nu är jag här igen ^^
Fick ge upp pluggandet tidigare, det började åska så grannen stängde av Internet lr nåt :O Kom i alla fall inte åt det .. och jag kom inte ihåg uppgiften hehe :P
Så då passade jag på att ta mig ner på stan, gick till kupolen, hittade inga presenter så nu är jag jättearg på mig själv! Men för en gångs skull var det skönt att vara därinne ^^ där kunde man åtminstone andas..
Fick för mig att gå till maxi för att handla mat, dock på vägen ner fick jag hemska skoskav! som tur var hade jag nära till apoteket så jag rusade in där så mina stackars fötter kunde räddas :D
Kände på vägen att jag fick ont i höften igen, brukar få det ibland :S det gör så galet ont att gå då! jag vet inte vad som är fel heller..
Bestämde mig för att köpa lite kött att steka med god sallad :) mums blev det faktiskt!
så jaa.. nu ska jag väl försöka ta fram uppgiften igen innan Internet försvinner ännu en gång ;) Gud så skönt det kommer bli i höst att ha råd med eget internet (A)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: