Snickarpartyt

Man ska inte klaga!

Kategori: Allmänt

Weee nu är jag lite glad faktiskt :) plopp plopp ett par proppar har börjat lösa upp sig! Imorse började vi med projektarbetet och det känns som att det kan lösa sig rätt bra faktiskt, har lite punkter att gå efter iaf, frågan är bara när jag ska hinna skriva på det ^^ men men.. sen hade vi illustrator och som jag klagat och klagat och klagat och kämpat! så nu fick jag faktiskt ihop hela telefonen på ett pass :O :D hjälpen från Lisa var faktiskt mycket användbar så nu får jag skämmas lite för att jag har klagat så mycket (A)

Nu ska jag slänga mig in i duschen och packa lite för i Falun väntar världens bästa Johan på mig! <3
Men jag uppdaterar imorgon! Herrå :)

Kommentarer

  • Elisa säger:

    ja det var bra det löste sig för dig till slut =) ha det så kul hos johan :D

    2009-10-07 | 18:31:15
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/
  • johan säger:

    Älskar diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig =D<3

    2009-10-07 | 22:24:16

Kommentera inlägget här: