Snickarpartyt

Söndagsserier

Kategori: Allmänt

Nämen! jag får ju nästan lite ångest..har ju knappt uppdaterat bloggen idag..men det sägs ju att man inte ska blogga om man inte har lust eller inte vet vad man ska skriva om, kanske ligger något i det vad vet jag. Jag fastnade framför tvn jag ..lätt hänt! tittat på de traditionella söndagsserierna ;)

Har diskuterat hår och frisyrer rätt mycket med johan idag..han slog till på kortare och jag funderar nu på att göra det samma! vill verkligen bli av med mitt tunga slitna trista hår..så nu tar vi tag i det hela tycker jag..hämta saxen! ;)nerå..men de skulle vara skönt..även om jag gillar långt hår

Nu lär jag plocka ihop mina saker innan det blir dags att sova..känner mig trött idag, gårdagen tog alldeles för mycket energi..

Hare kanin!

Kommentarer

  • Elisa säger:

    Du blir säkert fin i det =) Om det är det du vill =)

    2009-10-11 | 21:59:32
    Bloggadress: http://sweetelisen.blogg.se/
  • nina säger:

    Jag hoppas det ^^ :D

    2009-10-11 | 23:02:39

Kommentera inlägget här: