Snickarpartyt

Veckans planer

Kategori: Allmänt

Hejhopp!
Vilken kass dag jag hade igår.. sjukt trött och uttråkad hela dagen ^^ var ut och cyklade runt stan, kanske en av de sista gångerna jag kan göra det under sommaren medan solen och värmen finns kvar.. lite sorgligt.. Annars spenderade jag mest dagen med lite städning och en massa tv..
Inatt har jag sovit massa länge! eller nog för att jag kom i säng rätt lagom sent med, men jag vaknade inte förrän 12, well.. tror att det kan vara behövligt ..känner mig fortfarande trött men det ska vi ändra på! en promenad i det regniga vädret kanske :)
Annars tror jag att den här veckan kommer bli super!
tisdag (idag): Film ikväll, med sällskap :)
onsdag: Dans med Elisa :) Och Linnea? :)
torsdag: Leka med Mathias :)
fredag: Åka till mamma
Lördag: Sthlm med spökvandring i gamla stan på kvällen
Söndag: TUNISIEN! :D

Packa packa packa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: