Snickarpartyt

Dagen efter

Kategori: Allmänt

Alla räknar väl med att man ska berätta om julafton, eller? :) haha.. jag har ingen kamera så jag har inga bilder :P men var en lugn dag och kväll med mamma och syster..strålande sol och härligt väder ute.. massa god mat, blev mätt innan jag hann in på julskinkan :( :P godis och film.. julklapparna var jättefina! vinglas, parfym, förlängningssladd till lurarna, ljuslykta att hänga på väggen, knäbord för dator, marsipangris osv :D vann dessutom 100 kr på triss! tur i spel, otur i kärlek ni vet.. ^^ Fick även lite pengar så nu när jag kommer hem blire att sno åt mig experthjälp och köpa kamera! :) wiho.. fattiglapp numero uno ett par månader framåt sen men det är det värt!
Idag vaknade jag upp och var massa trött.. ändå var klockan typ 11.. ska snart hoppa in i duschen och sen ska vi nog åka till farmor och farfar.. vad jag hörde senast iallafall..

harekanin!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: