Snickarpartyt

Lång dag

Kategori: Allmänt

Jag lyckades ta mig igenom seminariet, vi kanske inte hade lika invecklade svar som de andra men det gick faktiskt helt okej tycker jag :)
vi slutade tre och då gick vi ner på stan och fördrev tiden.. lite ärenden jao :) Elisa och jag satt kvar i Falun tills Edvin kom innan vi åkte hem till borlänge, drog direkt till gymmet..kassan hade redan stängt men vi fick komma in ändå.. mycket snällt! :) körde lite styrka idag.. blev dock inge lång tid eftersom dom stängde typ en timme efter.. men vi båda kände att bröstmusklerna har tagit stryk sen tidigare passen i veckan ;) haha :D usch..så nu ska vi ladda upp oss över helgen och kommer antagligen förstöra allt vi kämpat imorgon kväll.. men men, bara att ta nya tag! ;)

Nu har jag nyss kommit hem typ.. kanske en halvtimme sen.. så mat blir nog det första som står på schemat..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: