Snickarpartyt

Kent i Gävle =) - grymt!

Kategori: Allmänt

Det klassiska är att be om ursäkt för dåligt bloggande.. I dont do that ;D jag hade helt enkelt sjukt fullt upp igår! var och gymmade på morgonen.. :) najs.. sen var det bara att ta sig hem och fixa inför skolan.. kom hem strax efter 4 igen.. stress stress stress! hade typ hundra saker att göra innan kl 5 så var fullt upp :) Pappa kom förbi med bilen så skjutsade honom ner till värdshuset sen åkte jag vidare mot Gävle, hämtade upp Helen i Falun :)
Vi var lite omständiga men tillslut hittade vi ända fram! ;)
Konserten i helhet var grym! :) riktigt bra faktiskt :D tror att alla skulle gilla Kent live :D Låtlistan var mycket lyckad även den! Det var precis vad jag behövde mot mitt dåliga humör..naajs :)
Jag har alltid velat gå på kent-konsert och nu har jag gjort det :D lätt värt väntan!

Kommentarer

  • Sandra säger:

    Var den i Läkerol Arena? :D

    2010-03-04 | 18:59:53
    Bloggadress: http://sandriizz.blogg.se/
  • Nina säger:

    ja :) haha där känner du dig hemma va ;)

    2010-03-04 | 20:16:37

Kommentera inlägget här: