Snickarpartyt

Värsta långa listan

Kategori: Allmänt

Hittade en sån klassisk lista på bdb så jag var tvungen att göra den nu igen bara för det :D haha blev dock inge roliga svar direkt :( Gör samma sak ni, jag vill se vad ni får för svar ;)

Sätt musiken på "blanda" och byt låt efter varje fråga

1. Hur mår du idag?
Stolen

2. Kommer du komma långt i livet?
whatcha say

3. Hur ser dina vänner dig?
What can I say

4. Kommer du gifta dig?
Monster

5. Vad är ditt livs themesong?
Sideways

6. Vad e ditt livshistoria?
Hero of war

7. Hur är skolan för dig?
Touch the sky

8. Hur kan du komma framåt i livet?
When love takes over

9. Hur kommer imorgon vara?
Your love is a lie

10. Vad är det bästa med dina vänner?
Try sleeping with a broken heart

11. Vad finns i lager för nästa vecka?
Wish you well

12. Vilken sång beskriver dig bäst?
Say it right

13. Hur är det med ditt liv?
nice guys finish last

14. Vilken låt ska spelas på din begravning?
paid in full

15. Hur ser världen på dig?
I hate everything about you

16. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
Are you ready

17. Vad tycker dina vänner om dig?
Forever

18. Har du en djup och mörk hemlighet?
break out!

19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
Last to know

20. Hur kan jag göra mig själv glad?
Cover my eyes

21. Kommer jag nånsin ha barn?
Invisible

22. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Dirty little secret

23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Bulletproof

24. Vad är några tips till mig?
Mammas gata

25. Hur kommer jag att bli igenkänd?
Blinded no more

Kommentarer


Kommentera inlägget här: