Snickarpartyt

2/10

Kategori: Allmänt

Hallå! Här ligger jag i min säng, lite trist att solen inte lyser lika klart idag =/ jag hörde ju rykten om att det skulle vara fint hela helgen :)
Lite trött efter en sen natt.. Började med att jag igår kväll gick ut på promenad med Richard, skönt med sällskap :) Vi gick sen hem till honom och tittade på några filmer..
Richard var snäll att följa med mig hem sen så att jag slapp gå själv. såg en intressant kille som lyckades balanera en pizza i handen samtidigt som han vinglade tvärs över trottoaren och pratade telefon, för att sedan när han lagt på susa förbi oss i ilande fart.. haha :)
När jag kom hem la jag mig i sängen direkt, var skapligt trött.. men så var klockan närmare halv 3 med.. Hann nästan somna innan telefonen ringde..tittade inte ens vem det var och lika förvånad satt sen Jonas på andra sidan luren att jag ens svarat, haha ..så kan de gå! Men tack ändå för fina ord :)

Idag annars har jag mest sovit, legat i sängen hela dagen, eller de få timmar som jag varit vaken :) hehe.. blir nog att träffa folk idag, annars skulle jag inte ha nåt emot att ligga kvar här faktiskt ^^

Ciaao

                    

Kommentarer


Kommentera inlägget här: