Snickarpartyt

Favorit i repris

Kategori: Allmänt

Idag är det fredag, helt galet att det redan är helg igen! blir seriöst sjukt stressad av det :/ meeen en dag i taget va! Idag vet jag inte rikigt vad som händer, som vanligt haha, jag gillar att ha dörrar öppna eller hur man nu ska säga :) Tror pappa skulle svänga förbi efter jobbet iallafall, testa skor som jag skrev förut att jag klickat hem, ett par var ju till honom :)
Jag var och hämtade ut skorna igår och jag körde på favorit i repris, dvs likadana skor som mina vita fast i blå färg.. Eller de är lite blågröna, men även rätt ljusa för det är de jag gillar bäst i skor :)

Annars lyser ju solen mer än nånsin utanför så jag måste bara ut innan den försvinner! :) oh yes

                                

Kommentarer


Kommentera inlägget här: