Snickarpartyt

Helgen närmar sig!

Kategori: Allmänt

Gooday! Klockan är redan ett och över det.. helt galet..
Tänkte ha sovmorgon idag nån timme men så fort klockan passerar 7 verkar det andra folket därute vakna för då surrar det som attan i telefonen :D haha.. men det gör inget! Vaknade dessutom vid 6-tiden av att jag legat på nåt knasigt sätt så jag hade sjukt ont i mina armar.. den ena kunde jag knappt ens böja på och den andra hade totalsomnat.. skrattade lite åt hur man kunde slänga med den då (A) jag är nog lite knaseliknas ändå!
Har nyss avklarat dagens seminarie, hon sa inte så mycket om det jag skrivit och mitt material så jag antar att det bara är att jobba på :P
Ska nog sitta en stund nu och skriva lite :) medan jag har tid.. praktiken får ske på distans idag som sagt..
I eftermiddag åker jag tåget till Sala! Valborg i sala, det var längesen känns det som, men jag är laddad och det ska bli kul! :) Även om man nyss var ledig ser jag fram emot några lediga dagar igen :D hehe..


Vi gillar att göra hand-poser...i think

Kommentarer


Kommentera inlägget här: