Snickarpartyt

Söndag 10 april

Kategori: Allmänt

Hej på er!
Sitter hemma hos farmor och farfar och tittar på tv med Jennie och pappi.. Dom blev inte imponerade av Uri Geller och har dumförklarat mig ett flertal gånger ;D haha.. ^^
Idag annars har Jennie och jag varit i Ullared ..på Gekås för att vara så där oerhört korrekt ;) mycket folk men inte extremt.. fick hålla ordentligt i plånboken för att inte spendera för mycket pengar på inredning muahah :) Hittade lite smått och gott ändå och bilder på det kanske kommer sen sometime..
Åkte sedan och handlade lite, fick födelsedagspresenter av Jennie :D förutom en asnajs röd klocka från Ullared så fick jag ett par nya vita skor .. mina som är så oerhört slitna.. så nu är jag jääääättenöjd! :D :D spenderat kvällen hos farmor och farfar med god lax, plugg och tv..
Nu blir det alldeles strax att åka hem till Jennie och sova, klia sixten :) mihihi..skönt att vara ledig imorgon! även om det innebär hemresa..
Godnatt och harekanin!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: