Snickarpartyt

Hej på er!

Kategori: Allmänt

Godmorgon!
Efter ett par riktiga slödagar är jag uppe tidigt igen för att ta mig till skolan.. Det har varit en grym helg med ett par inflyttningsfester både i Borlänge och hos Johanna i Sala :) en lektion ragga/dancehall fick avrunda helgen.. Idag har jag copyföreläsning och jag har letat sönder efter en bra och en dålig reklam ^^ i slutändan kom det tillbaka till mig rätt självklart ändå.. hehe..

Har inte bloggat på ett par dar nu, har varit helt slut i kropp och huvud kan man nästan säga..Pluggat lite är väl det mest vettiga jag haft för mig.. Igår kväll var jag även ut med Richard, iväg till Falun och fotade i kvällsmörkret :) blev inte direkt många bilder som blev bra, men det gör inget :)

Får se vad som händer resten av dagen sen då, ska sitta kvar efter föreläsningen och strukturera upp reklamprojektet med Elisa och Karin..efter det är de nog fria aktiviteter.. träna dans till imorgon med skulle jag tro :) :) najs!


Gör knappast kameran rättvisa :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: