Snickarpartyt

Fredag 28 januari

Kategori: Allmänt

Redan fredag idag! det är lite sjukt, men skönt :) och roligt! Idag är jag uppe tidigt, lite tidigare än vad jag tänkt mig dock ^^ men men.. klockan är lite över 8 och jag har vart uppe och beställt tågbiljetter, duschat, sminkat mig och så.. nu har jag bara resten av listan för dagen kvar ^^

* Leta igenom garderoben efter två dagars outfits dugliga för fest
* Dra till dollarstore på lite ärenden
* fixa dricka (läs inte alkohol)
* Ev. dra till kupolen och leta upp nåt att ha på mig
* Göra iordning överraskning
* Göra iordning mig
* Dra mot stan på inflyttningsfest
* HA ROLIGT!
* Åka hemåt och dumpa mig i sängen

Harekanin!

Kommentarer

  • Elisa säger:

    hahah låter som en bra lista! :D Jag undrar varför jag är uppe just nu? Kommer vi någonsin orka kvällen haha?

    2011-01-28 | 08:20:17
    Bloggadress: http://fashionandwriting.blogg.se/
  • Nina säger:

    Haha ja jag trodde du skulle ta sovmorgon? :O jag vet inte, man får väl dra hem om man blir trött :) eller ska du inte gå alls?

    2011-01-28 | 08:37:54

Kommentera inlägget här: