Snickarpartyt

Tjolululu

Kategori: Allmänt

Godmorgon :) Igår var det praktik som gällde hela dagen som vanligt ^^ åkte sedan in till Falun för dans :) mötte upp Patricia på stan eftersom hon skulle följa med och titta på vår lektion..det var en rolig lektion :) det funkade bra även med ny lärare hihi :D Vi satsar på både klubbmästerskap och märkestagning i street den här terminen.. det blir väldigt mycket utmaning! :)
Vi åkte efter lektionen tillbaka till Borlänge, stod ute och väntade på bussen i alla stora snöflingor typ 20 minuter innan bussen kom.. trist med snö igen!
När jag kom hem gick jag typ o la mig direkt, somnade alltså vid 10-tiden igår :O helt galet.. :D vaknade dock runt 12 igen och tittade lite på tv för att jag inte kunde sova ^^
Idag vaknade jag runt 7, solen skiner ute och det är superskönt väder :D håll i dig nu vädret! Fick även mail om att vi fick VG på vår reklampitch, YAY! :) värsta kul! bra jobbat tjejer :D

Nu sitter jag på kontoret igen, tänkte dock försöka fokusera på skolan i eftermiddag.. behövs! Inväntar lite folk som ska ramla in på kontoret, sen är dagen i full gång!

Harekanin!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: