Snickarpartyt

Lilla ego, sitt still

Kategori: Allmänt

Kvällen är snart slut.. tänkte göra massa nytta.. men nä.. jag har vart så totalt utmattad hela dagen så jag orkar bara inte.. det var först nu nyligen efter att jag dansat lite som jag fick energi tillbaka.. känns dock lite sent att börja sätta mig och plugga nu .. sitter på golvet just nu och lyssnar på bra musik :D det har gjort mig sådär överflummig ^^ men snart ska jag lägga mig i sängen, varva ner och titta på House :) börjar snart bli dags att köpa säsong 3 :O :D
Känner även att mitt ryggont börjar försvinna som jag fick när jag var i Eskilstuna, för några veckor sen haha :D duktigt..
Nej disken och sängen nästa!

Det är ingen som läser min blogg så jag kan bjuda på mig.. muahahah

Harekanin! 

Kommentarer

  • Elisa säger:

    haha jag läser :D Efter dans blir man alltid glad, tänk vad glada vi kommer bli på söndag då! =)

    2011-05-06 | 00:08:49
  • Nina säger:

    Glaaaaadast :D

    2011-05-06 | 07:47:12

Kommentera inlägget här: