Snickarpartyt

Allt och inget

Kategori: Allmänt

Måndag igen, usch vad tiden går fort och samtidigt som jag hatar måndagar, eller kanske inte varje men den här måndagen tycker jag inte om! no reason..
Har snor upp i hjärnan tror jag vilket är lite drygt, önskar att det försvinner snart..
Har suttit och kikat på lite kläder, vill ha något fint att ha på mig då vi ska fira min födelsedag o sådära men hittar verkligen ingenting :( har ni tips på var man kan hitta snygga och billiga kläder? (Som inte alla andra har)

Igår var det sista danslektionen med ragga för den här terminen, nu är det iofs saker planerat under söndagar framöver men det ska faktiskt bli lite skönt att få en extra helgdag ledigt :) men det är ju kul att dansa, misstolka mig inte bara att det tar sån tid med dåliga kommunikationer!
Var dum och anmälde mig till km också, i både street och ragga vilket jag ångrar idag, hellooo jag kommer komma råsist, utanför listorna! så nu kommer jag ha ångest för det och kommer vilja träna timvis varje dag, vilket jag absolut inte har tid med haha^^
Bra nog får man ju dansa hur man vill så tänkte ta bort/ersätta några steg i vår streetkoreografi som jag tycker är lite extra svårt.. hoho smart va ;)

Nu är det iallafall snart lunch, har suttit i möte under morgonen, mycke möten nu! och det kliar i fingrarna och hjärnaktiviteten med all planering, allt som måste göras, helst igår! mucho mucho så jag blir nästan alldeles stressad.. men nu kan jag ju inte påverka och jag kan inte göra nåt.. men vad kul det vore att få planera lite, checka av några saker från den oändliga listan inför vm :)

Till lunch ska jag trotsa alla dieter och trycka i mig massa potatiskroketter, så himla gott! till det har jag stekt kyckling med curry och svamp-stuvningsgrejs..helt okej gott faktiskt även om det är en udda blandning hehe :)

vi hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: