Snickarpartyt

Living for the weekend

Kategori: Allmänt

Skojar ni med mig, det är redan söndag! helt sjukt vad helgen har gått snabbt! I fredags mötte jag upp pappa efter jobbet, handlade lite mat och sen skjutsade han mig för att hämta ut mina danskläder som landat på posten :D yay!
Tröjan är så sjukt skön så den kommer att användas flititgt under våren! :)
byxorna sitter bra, men vet inte om de räknas som tillräckligt stora för att dansa med på uppvisningen..får se
Blev inte så mkt mer av den kvällen, somnade tidigt ..skönt de :)
Igår hade ja massa smågrejs att ta tag i så gjorde det, och pratade med morfar i telefon..längtar efter familjen som kommer upp om ett par veckor :)
Sen umgicks jag med Billie resten av dagen.. promenerade till stan, käkade goood mat på coco thai :) mums .. stod rekordlänge inne på hemmakväll och gick igenom alla filmer tills vi tillslut valde en som vi hyrde hem och kollade på..
Blev lycklig när de hade fått in mitt favoritgodis, som ja åt när ja var liten och köpte på "godiscenter" i sala. efter det har jag bara sett dem i onsala på deras filmuthyrningsplejs.. Nämligen såna chokladöverdragna runda fyllda med skum och kolasås..mmmm! ni vet säkert inte va ja pratar om men de är goda iaf :D så många såna blev det i godispåsen ;)
På vägen hem pratade vi bland annat om att vara sjuk, haha!? random men iallafall så sa jag att jag aldrig blir förkyld.. tror ni inte jag vaknar mitt i natten till att börja med och har världens halsont så jag inte kan svälja, hur tungt som helst att andas och magen värkte som ett as..  lyckades somna om men när jag vaknade hade ja fortfarande lika ont :( lite lättare att andas dock som tur är :) men ont i halsen betyder kanske att jag inte riktigt borde dansa idag? hur farligt är sånt egentligen? och jag som brukar gymma efteråt med.. jahapp! så nu då?
Funderar på att åka in ändå, näst sista gången och jag vill veta hur platsbyten o så ser ut, viktigt inför uppvisning :)
Nu blire att hoppa in i duschen innan jag växer fast i sängen :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: