Snickarpartyt

colors of the wind

Kategori: Allmänt

Jag som ville visa min nya slinga i håret.. hoho..och så syntes de inge bra på bild ^^ förra veckan beställde jag hem löshår, mest för att pröva :) har inte testat riktigt att sätta i det än (clips bara) men såg att färgen är ganska så lik den jag har i alla fall.. skönt det, hoppas det blir bra!
Fick på köpet en fjäderslinga, en rooosa :) fjädern hade jag sönder direkt haha men testade iallafall idag att ha i slingan :) det är mycket starkare färg på den såklart och så äre ränder i den
 
                                              
 
Klockan två ska jag på utbildning med ett företag som ska lära oss om nya systemet för elektroniska nyhetsbrev och lite sisådära. Ska bli intressant faktiskt :) då tror jag eftermiddagen går snabbt, men först ska jag fota landslagspojkar hiho ;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: