Snickarpartyt

Godmorgon

Kategori: Allmänt

Har fått sova riktigt bra i natt faktiskt. Det känns väldigt skönt! Försökte att hålla mig ifrån att titta på säsongsstarten av House igår eftersom jag fortfarande har lite att ta igen från förra säsongen.. men de var svårt :D

På morgonen nu bestämde jag mig för att ta bussen istället för cykeln till stan. Orkade inte riktigt trampa och kände för en gångs skull ingen stress på morgonen (får åka en kvart tidigare om jag ska med bussen) Men tror ni inte att när jag kommer dit så har de stängt av hållplatsen 29-30 augusti och hänvisar till en annan längre bort. men VEM kommer i såpass god tid dit så att man hinner vända och gå till en annan hållplats innan bussen kommer? inte jag iallafall så fick gå/stressa till stan ändå. Det resulterade i en enormt värkande häl eftersom mina skorhar fallit sönder inifrån så har typ ingen sula kvar. haltar runt här på jobbet :(
 
Apropå bussar.. Igår när jag åkte hem från Falun så var det en tant som körde mot trafiken på stora vägen. Bussen stannade och ställde sig tvärs över vägen så ingen kunde komma förbi och hon kunde vända bilen :) tycker jag var snällt! Kunde gått illa annars

Kommentarer


Kommentera inlägget här: