Snickarpartyt

No surprises

Kategori: Allmänt

Godmörgön..
Ingen surprise här att jag är väldigt trött idag med va? ont i huvudet sitter i även idag, det började igår sakta men säkert och på bussen på vägen hem så kan jag nästan säga att det var olidligt.. Men hade trevligt som alltid med Elisa under eftermiddagen/kvällen så det livade ändå upp mig.

Dagen börjar sådär kul här på jobbet, ska leta upp kommunchefer/direktörer i dalarnas olika kommuner = massa samtal nu på morgonen till dem som slarvat och inte lämnar ut informationen jag vill ha på deras hemsida ;)
Fick även samtal från ups, att jag aldrig lär mig..beställ inte saker som fraktas med dom när man inte är hemma och kan ta emot dom! sist fick jag flyga hem på cykeln tvärs över stan på typ 10 min ^^ Idag skulle de leta sig fram till mitt jobb, får se hur det går.

Fikapaus!


                      

Kommentarer

  • elvira säger:

    För att få chans att bli dagens blogg (länkad och en bild) så ska du:



    1. Kommentera DETTA inlägget med "jag är med"

    2. för större chans kommentera ett av mina andra inlägg.

    3. för ännu större chans att vinna skriv om att man kan bli dagens blogg på din blogg.

    2012-08-23 | 21:22:21

Kommentera inlägget här: