Snickarpartyt

Sjuka rysningar

Kategori: Allmänt

Nyss kom det in en tjej hit.. "Hej jag söker den person man söker jobb hos!" åååh vilken rysning jag fick i hela kroppen.. bara för att det värsta jag vet är att gå in hos företag och personligen söka jobb eller praktikplatser, hatar det hatar det hatar det! Är väl dels för att jag är blyg, osäker och att det känns så pinsamt..
 
Idag går tiden sjukt långsamt, hela jag känner mig sjukt långsam.. får inte något i hjärnan att fungera. Funderar därför på att ta tag i sånt "ligger på hög jobb" och kopiera tidningsartiklar och inventera kläder resten av eftermiddagen ^^ kul va ;) Har nyss suttit och kollat igenom massa bilder på bilar från klingens telefon med han o stefan på ekonomi.. hahah har man inge bättre för sig så..
Blev btw kallad ängel av gotlänningarna för att vi hjälpt dem med så mycket.. då kändes det lite bättre ändå med att passa upp på andra, hihi..
 
 
Ikväll har jag faktiskt inga planer men som ni förstår av ovan så stör det mig faktiskt inte haha :) ska bli rätt skönt att powernapa hela kvällen för att sen sova och ladda upp krafterna igen ;) vart dom nu tog vägen .. Går ju film med Reynolds ikväll, hoho inte en av de bästa filmerna tyvärr men kan ju alltid sitta o dregla lite ändå framför tvn och trycka i mig godis lr så ;D 
Trevlig heeeeeeelg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: