Snickarpartyt

..

Kategori: Allmänt

Har en sjukt dålig dag idag.. hela dagen har jag bara känt för att sitta mig i ett hörn och grina eller nåt.. men man behöver dåliga dagar för att motivera sig för att komma tillbaka upp igen har jag hört, får lita på det..
Har nyss ätit lite mat, märkte att köksfläkten typ inte funkade.. otroligt seg så nu är det säkert dimma och kommer lukta stekos härinne en tid ^^
Blev inte mkt till träningsvärk i låren men rumpan däremot, ojoj kan knappt sitta haha.. var en sväng på gymmet tidigare och skulle egentligen på ett combat-pass med Hero nu ikväll.. men nej, Nina måste hålla sig hemma för att försöka få ordning på ekonomiuppgiften, måste göra om typ hela och jag har ingen lust, fattar fortfarande INGENTING! kommer bli en sen kväll .. men tisdag så ska åtminstone ta en timme ledigt sen och kolla på House..det får bli kvällens höjdpunkt
Plus på det här måste jag diska, städa, öva dans, leta upp telefonnummer.. ååååh jag orkar inte

Kommentarer


Kommentera inlägget här: