Snickarpartyt

Back to black

Kategori: Allmänt

Godmorgon!

Onsdag idag, eller fredag.. vad ni nu vill kalla det som är lediga resten av veckan.. som moi! Behöver ledig tid så jag hinner med att fixa hemma inför helgen ;D

Hade en himla bra dag igår :) flöt på här på praktiken hela dagen och fick mycket gjort. Intervjun i Borlänge gick helt okej :) känns bra men de har så galet med ansökningar så man kan ju lätt plockas bort i urvalet, tycker det är kul att man ens för en gångs skull tas in på intervju.. :) shyssta grabbar vare!
Stod och undvek regnet ett tag på stan och pratade med Andreas innan jag tog vägen förbi systemet och åkte hemåt. Färgade håret igår, back to basic.. så nu är jag mörk igen, skönt nog inte svart mörkt eller så.. det vill jag inte bli just nu! Känner mig som Nina igen haha :)

Idag senare ska jag ner på stan igen, kanske färga mitt hår ännu en gång, har spanat in en färg som kan bli rätt bra nu kanske nu när jag ändå har gått tillbaka till mörkt.. ta ut pengar till Lasergame och sedan möta upp pappa för att handla inför fredag, vet däremot inte vad jag har tänkt att handla haha :)
Sedan blir det till att städa, eller om jag gör det imorgon när jag ändå är ledig.. har ändå tvättid då så nåt vettigt lär man väl pyssla med ^^

Nej nu måste jag leta upp nåt att skriva om på beyonds fb.. hmm
Snart dags att åka hem, hoho!

                                                 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: